Ugrás a menüre

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a kormányablakokban és az okmányirodákban - a 2019. évi munkaszüneti napok körüli munkarendváltozásra tekintettel - az alábbi (országosan egységes) rendben tartanak félfogadást:

2019. augusztus 9-én (péntek) hétfői ügyfélfogadási rend szerint

2019. augusztus 10. (szombat) 8.00-14.00 óráig 

2019. augusztus 19-20. (hétfő-kedd) az ügyfélfogadás és az ügyintézés szünetel.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy pénteken a fentiektől eltérő lehet a nyitva tartás Pest megye és Győr-Moson-Sopron megye egyes okmányirodáiban (erről az adott okmányirodák információs oldalán tájékozódhatnak).

Adatszolgáltatás az egyéni vállalkozók nyilvántartásából

Kódszám

OKMIR00123

Az ügy rövid leírása

Az nyilvántartó szerv (BM) és a hatóság (járási hivatal) hatósági bizonyítványt állít ki az egyéni vállalkozók nyilvántartásában szereplő adatokról.

Ki jogosult az eljárásra?

az egyéni vállalkozó kérheti a nyilvántartásban szereplő adataival összefüggően a hatósági bizonyítvány kiállítását

Milyen iratok szükségesek?

Dokumentum csatolása nem szükséges

Milyen költségei vannak az eljárásnak?

Az adatszolgáltatás ingyenes.

Hol intézhetem el?

Belügyminisztérium (nyilvántartó szerv)

Járási hivatal (Hatóság)

Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Tel: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858