Ugrás a menüre

Figyelem!

Kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az ügyfélszolgálatokon  tartsák be a megfelelő óvintézkedéseket (maszk viselése, védőtávolság, higiéniás előírások). Továbbra is javasoljuk az időpontfoglalás és az elektronikus ügyintézési lehetőségek igénybevételét.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a kormányablakokban működő adóügyi ügyfélszolgálatokon megváltozott a nyitvatartás rendje, illetve egyes helyszíneken továbbra is szünetel az ügyfélfogadás. Részletes tájékoztatást a NAV honlapján találnak. Javasoljuk továbbá a NAV online szolgáltatásainak használatát.

Hírek

Fél évvel meghosszabbodnak a lejárt okmányok

2020.06.19.

A kormány száznyolcvan nappal meghosszabbította a veszélyhelyzet ideje alatt lejárt, vagy annak megszűnését követően 15 napon belül lejáró okmányok érvényességét.

Tovább a cikkhez

Egyszerűsödik a vezetői engedéllyel kapcsolatos ügyintézés

2020.06.19.

Annak érdekében, hogy kevesebb alkalommal legyen szükség a kormányablakok felkeresésére, a kormány a vezetői engedéllyel kapcsolatos ügyintézést is egyszerűsíti.

Tovább a cikkhez

Postai úton kézbesítik az okmányokat

2020.06.19.

A veszélyhelyzet lejártát követően is postai úton kézbesítik az ügyfeleknek a legtöbb okmányt, azokért tehát nem szükséges bemenni kormányablakokba.

Tovább a cikkhez

Hétfőtől Budapesten is visszaáll a veszélyhelyzet előtti ügyfélfogadási rend

2020.06.07.

Budapest Főváros Kormányhivatala a veszélyhelyzetet megelőző ügyfélfogadási rend szerint fogadja az ügyfeleket 2020. június 8. (hétfő) napjától. A veszélyhelyzetre tekintettel bevezetett korlátozó intézkedések megszűnnek, mind a kormányablakok és Központi Okmányiroda, mind a kormányhivatal egyéb ügyfélszolgálatai tekintetében.

Tovább a cikkhez

Felkészülnek a kormányablakok a nagyobb ügyfélforgalomra

2020.06.03.

Az időpontfoglaló-rendszer tökéletesítésével, az ügyintézők képzésével és kormányablakbuszok „bevetésével” is készülnek a kormányablakok a járványhelyzet enyhülésével járó nagyobb forgalomra – közölte a Miniszterelnökség kormányablakokért felelős miniszteri biztosa kedden Szegeden.

Tovább a cikkhez

Csak ügyfélkapuval lehet online időpontot foglalni az ügyintézéshez

2020.05.25.

Május 25-től ismét ügyfélkapus azonosítás szükséges a kormányablakokba történő online időpontfoglaláshoz.

Tovább a cikkhez

Újabb enyhítések jönnek a kormányhivatali ügyintézésben is

2020.05.22.

A járvány elleni sikeres védekezésnek köszönhetően hétfőtől a újabb enyhítések jönnek a kormányhivatali ügyintézésben is. Időpontfoglalás nélkül is lehetséges 2020. május 25-től a kormányhivatali ügyintézés a tizenkilenc megyében. A fokozatosan bevezetett enyhítéseknek köszönhetően hétfőtől a veszélyhelyzet alatt lejárt okmányok cseréjét már előzetes bejelentkezés nélkül lehet intézni Budapesten is. A járványügyi helyzettől függően azonban továbbra is kiemelt fontosságú az egészség védelmét szolgáló óvintézkedések betartása.

Tovább a cikkhez

Időpontfoglalás nélkül is lehet okmányügyeket intézni a vidéki kormányablakokban

2020.05.15.

A védelmi intézkedések betartása mellett fokozatosan bővül a személyes ügyintézés lehetősége a közigazgatásban. A veszélyhelyzet ideje alatt lejárt okmányok cseréje esetében vidéken – tehát Budapesten és Pest megyén kívül – nem kötelező előzetesen időpontot kérni, a kormányablakkal nem rendelkező településeken pedig ismét szolgálatba állnak a mobilizált ügyfélszolgálatok. A foglalkoztatási ügyfélszolgálatok az ország teljes területén időpontfoglalás nélkül is fogadják ügyfeleiket.

Tovább a cikkhez

Továbbra is csak időpontfoglalással van lehetőség a kormányhivatali ügyintézésre

2020.05.06.

A koronavírus terjedésének lassítása érdekében országosan továbbra is csak előzetes időpontfoglalással van lehetőség a kormányhivatalokban, kormányablakokban és járási hivatalokban történő ügyintézésre.

Tovább a cikkhez

A diákigazolványok ügyintézéséhez is az elektronikus időpontfoglalást javasoljuk

2020.05.04.

Az óvodai és iskolai beiratkozásokhoz szükséges első személyi igazolvány kiállítása, illetve a diákigazolvány igényléséhez a NEK-adatlapok felvétele a kormányablakokban vagy okmányirodákban történik. A járvány miatt az ügyintézésre csak előzetes időpontfoglalással van lehetőség, amelyet elektronikusan vagy telefonon tehetnek meg.

Tovább a cikkhez


1 2 3 4 5