Ugrás a menüre

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2020. március 18-tól - a koronavírus terjedésének lassítása érdekében - a kormányablakokban és az okmányirodákban kizárólag előzetes időpontfoglalással történik az ügyfélfogadás. Az elkészült okmányokat kizárólag postai úton kézbesítjük. Javasoljuk az elektronikus ügyintézési lehetőségek igénybevételét.

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy  a kormányablakokban működő adóügyi ügyfélszolgálatokon határozatlan ideig szünetel az ügyfélfogadás. Javasoljuk a NAV online szolgáltatásainak használatát.

Hírek

Ügyfélkapu nélkül is lehet online időpontot foglalni a kormányablakokba

2020.03.19.

A koronavírus-járvány lassítása érdekében 2020. március 18-tól csak előzetes időpontfoglalással érkező ügyfeleket fogadnak a kormányablakok.

Tovább a cikkhez

Kizárólag időpontfoglalással történik az ügyintézés a kormányhivatali ügyfélszolgálatokon, az elkészült okmányokat postán kézbesítik, nem közlekednek a mobilizált kormányablakok

2020.03.17.

A koronavírus terjedésének megakadályozása érdekében 2020. március 18-tól csak előzetes időpontfoglalással érkező ügyfeleket fogadnak a kormányablakok, okmányirodák, és minden egyéb kormányhivatali ügyfélszolgálat, továbbá a Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálatok („KAB buszok”) ügyfélfogadása határozatlan ideig szünetel. Ha elfelejtette az elektronikus ügyintézéshez szükséges Ügyfélkapu azonosítóját, az ingyenesen hívható Kormányzati Ügyfélvonal (1818) munkatársai segítenek.

Tovább a cikkhez

A koronavírus terjedésének megakadályozása érdekében az elektronikus ügyintézés igénybevételét javasoljuk

2020.03.13.

A leggyakoribb ügykörök online is intézhetők, továbbá a hatósági ügyekben elektronikusan is benyújthatók kérelmek. A lejáró okmányok érvényesek maradnak, így azok cseréjére a veszélyhelyzet megszűnéséig nincs szükség. Az ügyfélszolgálatokon történő személyes megjelenés elkerülésével a megbetegedés kockázata és a járvány további terjedése mérsékelhető.

Tovább a cikkhez

Karbantartás miatt nem lesz elérhető április 10. esti óráiban a TAKARNET

2020.04.02.

A TAKARNET rendszer karbantartása miatt 2020. április 10-én pénteken 16.00 és 22.00 óra között a TAKARNET rendszer egyes szolgáltatásai nem lesznek elérhetők.

Tovább a cikkhez

Változik a budapesti és a Pest megyei kormányablakok szerdai nyitvatartása

2020.04.02.

Módosul a főváros és Pest megye valamennyi kormányablakának szerdai nyitvatartása: a korábbi 12-től 20 óráig tartó idősáv helyett 8-tól 16 óráig állnak munkatársaink az Ügyfelek rendelkezésére.

Tovább a cikkhez

Nincs szükség új lakcímkártyára a kijárási korlátozás miatt

2020.03.31.

Nem szükséges új lakcímkártya készítése abban az esetben, ha a kijárási korlátozás időtartama alatt nem az állandó, bejelentett lakcímen tartózkodunk.

Tovább a cikkhez

Személyesen csak szükség esetén és csak időpontfoglalással, de inkább interneten intézzék az ügyeket!

2020.03.16.

A kormányablakokban és okmányirodákban is korlátozásokat vezetnek be a koronavírus-fertőzés terjedésének mérséklése érdekében a kormányhivatalok. Az intézkedések célja, hogy az ügyfélterekben a lehető legkevesebb személy tartózkodjon egyszerre.

Tovább a cikkhez

A veszélyhelyzet megszűnéséig érvényesek maradnak a lejáró okmányok

2020.03.12.

A magyar állampolgárok Magyarország területén hatályos, lejáró hivatalos okmányai a kormány által kihirdetett veszélyhelyzet megszűnését követő 15 napig érvényesek.

Tovább a cikkhez

Megújult a magyarorszag.hu

2020.03.11.

Megújult a közigazgatási ügyintézési portál, a magyarorszag.hu (mo.hu), ennek nyomán egyszerűbbé és kényelmesebbé vált az elektronikus ügyintézés, a szolgáltatások pedig már mobileszközről is könnyen elérhetők.

Tovább a cikkhez

A kormányablakokban igényelhető hiteles tulajdoni lap a földhivatali rendszer átállítása alatt

2020.02.27.

Az informatikai szakrendszer országos átállítását végzik a kormányhivatalokban 2020. március 2-án (hétfőn), ezért a földhivatali ügyfélszolgálatokon szünetel az ügyfélfogadás.

Tovább a cikkhez


1 2 3 4 5