Ugrás a menüre

Figyelem!

Kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az ügyfélszolgálatokon  tartsák be a megfelelő óvintézkedéseket (maszk viselése, védőtávolság, higiéniás előírások). Továbbra is javasoljuk az időpontfoglalás és az elektronikus ügyintézési lehetőségek igénybevételét.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a kormányablakokban működő adóügyi ügyfélszolgálatokon megváltozott a nyitvatartás rendje, illetve egyes helyszíneken továbbra is szünetel az ügyfélfogadás. Részletes tájékoztatást a NAV honlapján találnak. Javasoljuk továbbá a NAV online szolgáltatásainak használatát.

A százezredik ügyfelet köszöntötték a tiszakécskei kormányablakban

2019.09.18.

A Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal tiszakécskei kormányablakának 100 000. ügyfelét köszöntötték 2019. szeptember 16-án.


A szerencsés ügyfél, Dr. Pitti Lajos délelőtt érkezett a kormányablakba, ahol a dolgozók az örömhírrel fogadták.

Kovács Ernő, a Bács- Kiskun Megyei Kormányhivatal kormánymegbízottja és Szeidl József, a Tiszakécskei Járási Hivatal vezetője közösen gratuláltak a 100 000. ügyfélnek, megköszönték az állampolgárok kormányablakokba vetett bizalmát, majd oklevéllel és egy üveg borral kedveskedtek Dr. Pitti Lajosnak.

 

A tiszakécskei kormányablak 2015. október 29-én nyitotta meg kapuit az ügyfelek előtt, azóta havonta átlagosan kétezren keresik fel, és ez a szám folyamatosan növekszik. A bővítéseknek köszönhetően az állampolgárok jelenleg 1540 ügykörből választhatnak, amelyek közül a következők miatt érkeznek a legtöbben:

személyi- és lakcímnyilvántartás
közlekedési igazgatási (azon belül gépjármű ügyintézés)
szociális ügyek


(Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal)