Ugrás a menüre

Figyelem!

Kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az ügyfélszolgálatokon  tartsák be a megfelelő óvintézkedéseket (maszk viselése, védőtávolság, higiéniás előírások). Továbbra is javasoljuk az időpontfoglalás és az elektronikus ügyintézési lehetőségek igénybevételét.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a kormányablakokban működő adóügyi ügyfélszolgálatokon megváltozott a nyitvatartás rendje, illetve egyes helyszíneken továbbra is szünetel az ügyfélfogadás. Részletes tájékoztatást a NAV honlapján találnak. Javasoljuk továbbá a NAV online szolgáltatásainak használatát.

Csak ügyfélkapuval lehet online időpontot foglalni az ügyintézéshez

2020.05.25.

Május 25-től ismét ügyfélkapus azonosítás szükséges a kormányablakokba történő online időpontfoglaláshoz.


Ügyfélkapu regisztrációra lehetőség van személyesen bármelyik kormányablakban, vagy okmányirodában. A gyors ügyintézés érdekében a Központi Időpontfoglaló Alkalmazás oldalán (a „Bejelentkezés ügyfélkapu nélkül” gombot megnyomva) lehet időpontot foglalni (kizárólag ebben az ügytípusban). Ügyfélkapu regisztráció kezdeményezhető elektronikus úton is, a 2016 január 1. után kiállított eSzemélyi igazolvány és az igénylésekor kapott kódkártyán található regisztrációs kód birtokában az alábbi linkre kattintva.

Az ügyfélkapuval rendelkezők pedig ugyanezen a felületen a „Bejelentkezés ügyfélkapuval” lehetőséget választva tudnak időpontot foglalni valamennyi ügykörben az ország bármelyik kormányablakába. Időpontot foglalni a Kormányzati Ügyfélvonal ingyenesen hívható 1818-as telefonszámán is lehet. A várakozási idő csökkentése érdekében javasoljuk, hogy az ügyintézéshez minden esetben foglaljanak előre időpontot.

Kérjük, hogy az ügyfélszolgálatokat csak halaszthatatlan esetben keressék fel személyesen, ehelyett válasszák az elektronikus ügyintézési felületeket. Javasoljuk, hogy elsősorban a megújult magyarorszag.hu oldalon elérhető online lehetőségeket vegyék igénybe. A leggyakoribb 750 ügykörben elérhető az elektronikus ügyintézés (a bejelentkezés ügyfélkapuregisztrációval, elektronikus személyi igazolvánnyal, vagy telefonos azonosítással történik), továbbá valamennyi ügyben lehetőség van a kérelem benyújtására ún. e-papír szolgáltatás használatával (a bejelentkezéshez szintén ügyfélkapus azonosítás szükséges).