Ugrás a menüre

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2020. május 25-től a kormányablakokban és okmányirodákban– Budapest kivételével – az ügyintézés minden ügykörben időpontfoglalás nélkül is lehetséges.

A fővárosi kormányablakokban a veszélyhelyzet ideje alatt lejárt okmányok ügyintézéséhez szintén nem szükséges előzetesen időpontot foglalni, egyéb ügyekben  változatlanul kizárólag előzetes időpontfoglalással történik az ügyfélfogadás. Az elkészült okmányokat  postai úton kézbesítjük.

Továbbra is javasoljuk az időpontfoglalás és az elektronikus ügyintézési lehetőségek igénybevételét és kérjük a megfelelő óvintézkedések betartását (maszk viselése, védőtávolság, higiéniás előírások).

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a kormányablakokban működő adóügyi ügyfélszolgálatokon ideiglenesen szünetel az ügyfélfogadás, illetve csökkentett nyitvatartással fogadják az ügyfeleket. Részletes tájékoztatást az adott kormányablak információs oldalán és a NAV honlapján találnak. Javasoljuk a NAV online szolgáltatásainak használatát.

Megújult a Mohácsi Járási Hivatal

2018.09.21.

Közel 100 millió forintos beruházás eredményeként új épületrésszel bővült a Mohácsi Járási Hivatal. A felújított és kibővített épület 2018. szeptember 19-i ünnepélyes átadásán Tuzson Bence közszolgálatért felelős államtitkár is jelen volt.


A beruházásra részben a Magyar Állam, részben a Baranya Megyei Kormányhivatal biztosította a forrásokat. A meglévő irodaépület közel 332 m2-es bővítésével került sor a felújításra, melyet a baranyai székhelyű HVS-BAU Kft. végzett el.  Az új épületrész – melyben számos modern irodát, kiszolgáló helyiséget alakítottak ki – a Mohácsi Járási Hivatal Földhivatali Osztályának biztosít helyet. Ezáltal lehetővé vált, hogy a járási hivatal hét osztálya közül öt ugyanazon a helyszínen működhessen, ami azért is fontos, mert egy-egy ügy elintézése több szakterületet, több osztályt is érinthet, és a fizikai közelség kényelmesebb, gyorsabb, hatékonyabb ügyintézést tesz lehetővé az ügyfelek számára.

MohácsJH_1

Az épület ünnepélyes átadásán elsőként dr. Horváth Zoltán kormánymegbízott és Szekó József polgármester köszöntette a megjelenteket, majd ezt követően Bánki Erik országgyűlési képviselő beszélt a szolgáltató állam fontosságáról. Dr. Tuzson Bence közszolgálatért felelős államtitkár hangsúlyozta, a mohácsihoz hasonló történelmi múltú épületek megőrzése, új tartalommal való feltöltése fontos felelőssége a ma emberének. Hozzátette, minden hivatali épületet érintő beruházás kiemelt célja, hogy az ügyintézés színvonala javuljon, hogy az emberek még nagyobb megelégedéssel intézhessék ügyeiket az állammal.

MohácsJH_2

A rendezvényt követően dr. Tuzson Bence államtitkár interjút adott a Dunántúli Naplónak, melyben az ügyintézés egyszerűsítésére vonatkozó további javaslatokról, az elektronikus közigazgatással kapcsolatos kihívásokról, illetve a közszférában várható további átalakításokról, bérrendezésről is beszélt. Az interjú ide kattintva olvasható.

(Forrás: Baranya Megyei Kormányhivatal)