Ugrás a menüre

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2020. május 25-től a kormányablakokban és okmányirodákban– Budapest kivételével – az ügyintézés minden ügykörben időpontfoglalás nélkül is lehetséges.

A fővárosi kormányablakokban a veszélyhelyzet ideje alatt lejárt okmányok ügyintézéséhez szintén nem szükséges előzetesen időpontot foglalni, egyéb ügyekben  változatlanul kizárólag előzetes időpontfoglalással történik az ügyfélfogadás. Az elkészült okmányokat  postai úton kézbesítjük.

Továbbra is javasoljuk az időpontfoglalás és az elektronikus ügyintézési lehetőségek igénybevételét és kérjük a megfelelő óvintézkedések betartását (maszk viselése, védőtávolság, higiéniás előírások).

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a kormányablakokban működő adóügyi ügyfélszolgálatokon ideiglenesen szünetel az ügyfélfogadás, illetve csökkentett nyitvatartással fogadják az ügyfeleket. Részletes tájékoztatást az adott kormányablak információs oldalán és a NAV honlapján találnak. Javasoljuk a NAV online szolgáltatásainak használatát.

Mobilizált Ügyfélszolgálat a Kisvárdai Gasztrozenei Fesztiválon

2018.09.26.

A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kormányhivatal, valamint a Kisvárdai Járási Hivatal közreműködésével 2018. szeptember 15-én a kisvárdai Gasztrozenei Fesztiválra gurult a Mobil Kormányablak busz.


A kezdeményezéssel a Kormányhivatal a „jó állam” koncepció keretében, az ügyfélbarát közigazgatás szem előtt tartásával, a térbeli és időbeli korlátokat áthidalva vitte közelebb a szakszerű és gyors ügyintézést az állampolgárokhoz. 

A Mobilizált Ügyfélszolgálaton többek között személyazonosító igazolvánnyal, lakcímkártyával, útlevéllel, vezetői engedéllyel kapcsolatos ügyintézésre volt lehetőség, de az egyedi kisbuszban igényelhető volt a diákigazolványhoz szükséges NEK adatlap, sőt még ügyfélkaput is lehetett nyitni. 

A Mobil Kormányablak kialakítása és felszereltsége lehetővé tette mozgáskorlátozott ügyfél kiszolgálását is. 

 

(Forrás: Kisvárdai Járási Hivatal)