Ugrás a menüre

Figyelem!

Kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az ügyfélszolgálatokon  tartsák be a megfelelő óvintézkedéseket (maszk viselése, védőtávolság, higiéniás előírások). Továbbra is javasoljuk az időpontfoglalás és az elektronikus ügyintézési lehetőségek igénybevételét.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a kormányablakokban működő adóügyi ügyfélszolgálatokon megváltozott a nyitvatartás rendje, illetve egyes helyszíneken továbbra is szünetel az ügyfélfogadás. Részletes tájékoztatást a NAV honlapján találnak. Javasoljuk továbbá a NAV online szolgáltatásainak használatát.

Postai úton kézbesítik az okmányokat

2020.06.19.

A veszélyhelyzet lejártát követően is postai úton kézbesítik az ügyfeleknek a legtöbb okmányt, azokért tehát nem szükséges bemenni kormányablakokba.


A személyi igazolvány és a sürgősséggel igényelt útlevél az ügyfélszolgálaton is átvehető.

(Miniszterelnökség)