Ugrás a menüre

Figyelem!

Kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az ügyfélszolgálatokon  tartsák be a megfelelő óvintézkedéseket (maszk viselése, védőtávolság, higiéniás előírások). Továbbra is javasoljuk az időpontfoglalás és az elektronikus ügyintézési lehetőségek igénybevételét.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a kormányablakokban működő adóügyi ügyfélszolgálatokon megváltozott a nyitvatartás rendje, illetve egyes helyszíneken továbbra is szünetel az ügyfélfogadás. Részletes tájékoztatást a NAV honlapján találnak. Javasoljuk továbbá a NAV online szolgáltatásainak használatát.

Ügyfélkapu nélkül is lehet online időpontot foglalni a kormányablakokba

2020.03.19.

A koronavírus-járvány lassítása érdekében 2020. március 18-tól csak előzetes időpontfoglalással érkező ügyfeleket fogadnak a kormányablakok.


Az időpontfoglalás megkönnyítése érdekében mostantól ügyfélkapus azonosítás nélkül is lehet időpontot foglalni az online felületen, kivételt képeznek a gépjárműügyek (pl. gépjármű átírás, forgalomba helyezés stb.).

A központi időpontfoglaló-alkalmazás ide kattintva érhető el.

Javasoljuk, hogy a telefonos időpontfoglalás helyett válasszák az online időpontfoglalást.

(kormanyhivatal.hu)