Ugrás a menüre

Figyelem!

Kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az ügyfélszolgálatokon  tartsák be a megfelelő óvintézkedéseket (maszk viselése, védőtávolság, higiéniás előírások). Továbbra is javasoljuk az időpontfoglalás és az elektronikus ügyintézési lehetőségek igénybevételét.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a kormányablakokban működő adóügyi ügyfélszolgálatokon megváltozott a nyitvatartás rendje, illetve egyes helyszíneken továbbra is szünetel az ügyfélfogadás. Részletes tájékoztatást a NAV honlapján találnak. Javasoljuk továbbá a NAV online szolgáltatásainak használatát.

Változik a budapesti és a Pest megyei kormányablakok szerdai nyitvatartása

2020.04.02.

Módosul a főváros és Pest megye valamennyi kormányablakának szerdai nyitvatartása: a korábbi 12-től 20 óráig tartó idősáv helyett 8-tól 16 óráig állnak munkatársaink az Ügyfelek rendelkezésére.


A változás az új koronavírus miatt kihirdetett veszélyhelyzet időszakára vonatkozik. Pest megye és a főváros kormányablakainak ügyfélfogadási rendje a kormanyablak.hu oldalon tekinthető meg.

Ügyintézésre továbbra is csak előzetes időpontfoglalással van lehetőség. A kialakult járványügyi helyzet miatt azonban javasoljuk, hogy inkább az elektronikus szolgáltatást vegyék igénybe.