Ugrás a menüre

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2020. május 25-től a kormányablakokban és okmányirodákban– Budapest kivételével – az ügyintézés minden ügykörben időpontfoglalás nélkül is lehetséges.

A fővárosi kormányablakokban a veszélyhelyzet ideje alatt lejárt okmányok ügyintézéséhez szintén nem szükséges előzetesen időpontot foglalni, egyéb ügyekben  változatlanul kizárólag előzetes időpontfoglalással történik az ügyfélfogadás. Az elkészült okmányokat  postai úton kézbesítjük.

Továbbra is javasoljuk az időpontfoglalás és az elektronikus ügyintézési lehetőségek igénybevételét és kérjük a megfelelő óvintézkedések betartását (maszk viselése, védőtávolság, higiéniás előírások).

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a kormányablakokban működő adóügyi ügyfélszolgálatokon ideiglenesen szünetel az ügyfélfogadás, illetve csökkentett nyitvatartással fogadják az ügyfeleket. Részletes tájékoztatást az adott kormányablak információs oldalán és a NAV honlapján találnak. Javasoljuk a NAV online szolgáltatásainak használatát.

Sarkad (Szent István tér)

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Sarkad, Szent István tér 7. szám alatt működő kormányablakban 2020. május 21-én (csütörtök), valamint június 2-án (kedd)  - az áramszolgáltató hálózat-karbantartási munkálatokat végez, valamint az épületben korszerűsítési munkálatok folynak. A munkálatok miatt 8-16 óra között az ügyfélfogadás és az ügyintézés szünetel (kizárólag a kérelmek benyújtására van lehetőség, valamint  általános tájékoztatást tudnak nyújtani az eljárásokról).

Fenti napokon 8-16 óra között a Polgármesteri Hivatal parkolójában (Sarkad, Kossuth u. 27.) mobilizált kormányablak ügyfélszolgálat biztosítja az okmányügyek intézését. Továbbá a karbantartás ideje alatt Gyula, Petőfi tér 3. és a Békéscsaba, Szabadság tér 11-17. sz. alatti kormányablakokban is állnak szíves rendelkezésükre.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a karbantartás érinti az  épületben működő hatósági, gyámügyi és földhivatali osztályokat is, az áramszünet miatt ezeken a helyszíneken is szünetel az ügyfélfogadás és a hivatalt 8-16 óra között telefonon sem lehet elérni.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Címünk: 5720 Sarkad Szent István tér 7. Útvonalterv

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben a kormányablakban az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

Nyitvatartás
Hétfő 7:00-17:00
Kedd 8:00-12:00
Szerda 8:00-12:00
Csütörtök 8:00-18:00
Péntek 8:00-12:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva

Időpontfoglalás a Kormányablakba

A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azonosító nélkül is lehetőség van "Ügyfélkapu regisztrációra" időpontot foglalni.)

 

A kormányablakban található adóügyi ügyfélszolgálat nyitva tartása az alábbi képre kattintva érhető el

Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858

Van-e postaszolgálat a Kormányablakon belül?
Nincs
Postakereső

Posták a környéken

5720 Sarkad Árpád fejedelem tér 3.
Sarkad 1 posta
Nyitvatartás
Hétfő 08:00-17:00
Kedd 08:00-16:00
Szerda 08:00-16:00
Csütörtök 08:00-15:00
Péntek 08:00-16:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva
Van-e okmányirodai ügyintézés a Kormányablakon belül?
Igen