Ugrás a menüre

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a kormányablakokban és az okmányirodákban - a 2019. évi munkaszüneti napok körüli munkarendváltozásra tekintettel - az év végén az alábbi (országosan egységes) rendben tartanak félfogadást:

2019. december 6-án (péntek) keddi ügyfélfogadási rend szerint,

2019. december 7-én (szombat) 8.00-14.00 óráig,

2019. december 13-án (péntek) pénteki ügyfélfogadási rend szerint,

2019. december 14-én (szombat) 8.00-14.00 óráig,

2019. december 24-27 (kedd-péntek) az ügyfélfogadás és az ügyintézés szünetel,

2019. december 31. (kedd) 8.00-12.00 óráig,

2020. január 1. (szerda) az ügyfélfogadás és az ügyintézés szünetel.

 

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy 2019. december 31-én (kedden) csak azok az ügyfélszolgálatok tartanak félfogadást, amelyek keddenként nyitva tartanak, továbbá a fentiektől eltérő a nyitvatartás egyes kormányablakokban és okmányirodákban (az eltérésekről ezen az oldalon tájékozódhatnak).

Tokaj (Rákóczi út)

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Tokaj, Rákóczi út 52. szám alatt működő kormányablakban 2019. december 6-9. között (péntek-hétfő) belső épület-karbantartási munkálatokat végeznek, ezért pénteken, a szombati munkanapon és hétfőn az ügyfélfogadás és az ügyintézés szünetel.

A karbantartás ideje alatt - a közelben - a Rakamaz, Szent István út 116. sz. alatti kormányablakban állnak szíves rendelkezésükre.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Címünk: 3910 Tokaj Rákóczi út 52. Útvonalterv
Nyitvatartás
Hétfő 7:00-17:00
Kedd 8:00-14:00
Szerda 8:00-17:00
Csütörtök 8:00-18:00
Péntek 8:00-14:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva

Időpontfoglalás a Kormányablakba

A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azonosító nélkül is lehetőség van "Ügyfélkapu regisztrációra" időpontot foglalni.)

 

A kormányablakban található adóügyi ügyfélszolgálat nyitva tartása az alábbi képre kattintva érhető el

Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858

Van-e postaszolgálat a Kormányablakon belül?
Nincs
Postakereső

Posták a környéken

3910 Tokaj Rákóczi út 24.
Tokaj posta
Nyitvatartás
Hétfő 08:00-18:00
Kedd 08:00-16:00
Szerda 08:00-16:00
Csütörtök 08:00-16:00
Péntek 08:00-16:00
Szombat 08:00-11:00
Vasárnap Zárva
Van-e okmányirodai ügyintézés a Kormányablakon belül?
Igen