Ugrás a menüre

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Pest megyében működő kormányablakokban 2019. június 13-án (csütörtök) és 14-én (péntek) a továbbítás céljából benyújtható (integrált kormányablakos) kérelmek (pl. családtámogatási, egészség- és nyugdíjbizosítási, rehabilitációs ügyek) intézésében - technikai okokból - fennakadásokra, illetve hosszabb várakozási időre lehet számítani. Fentiek az ügyfélkapu nyitását, valamint az okmányügyek intézését nem érintik.

Bővebb információt az ingyenesen hívható 1818-as telefonszámon kaphatnak, ahol - a várakozási idő lerövidítése érdekében - lehetőség van előzetes időpontfoglalásra is.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

I. kerület (Attila út)

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy Budapesten az I. kerület, Attila út 12. szám alatt működő kormányablakban 2019. június 7-én (péntek) - az informatikai eszközök cseréje miatt - 11.00 óráig tart az ügyfélfogadás, továbbá 2019. június 14-én (péntek) az okmányügyekben szünetel az ügyfélfogadás. Az integrált kormányablak ügykörök (pl. továbbítás céljából benyújtható, családtámogatási, egészség- és nyugdíjbizosítási, rehabilitációs, stb. ügyek) ügyintézését és az elkészült okmányok átvételét a pénteki karbantartás nem érinti.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Címünk: 1013 Budapest Attila út 12. Útvonalterv
Nyitvatartás
Hétfő 7:00-17:00
Kedd 8:00-17:00
Szerda 8:00-20:00
Csütörtök 8:00-18:00
Péntek 8:00-14:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva

Időpontfoglalás a Kormányablakba

A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azonosító nélkül is lehetőség van "Ügyfélkapu regisztrációra" időpontot foglalni.)

 

A Kormányablak zárását megelőző 15 percben nincsen lehetőség sorszámkiadásra a már megjelent ügyfelek ügyeinek elintézése érdekében.

Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858

Van-e postaszolgálat a Kormányablakon belül?
Nincs
Postakereső

Posták a környéken

1014 Budapest I. Dísz tér 15.
Budapest 1 posta
Nyitvatartás
Hétfő 08:00-16:00
Kedd 08:00-16:00
Szerda 08:00-16:00
Csütörtök 08:00-16:00
Péntek 08:00-16:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva
1011 Budapest I. Fő utca 4.
Budapest 114 posta 11 kirendeltség
Nyitvatartás
Hétfő 08:00-12:00
Kedd 08:00-12:00
Szerda 08:00-12:00
Csütörtök 08:00-12:00
Péntek 08:00-12:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva
1122 Budapest XII. Déli pu. .
Budapest 12 posta
Nyitvatartás
Hétfő 08:00-19:00
Kedd 08:00-19:00
Szerda 08:00-19:00
Csütörtök 08:00-19:00
Péntek 08:00-19:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva
1013 Budapest I. Pauler utca 3.
Budapest 13 posta
Nyitvatartás
Hétfő 08:00-18:00
Kedd 08:00-18:00
Szerda 08:00-18:00
Csütörtök 08:00-18:00
Péntek 08:00-18:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva
Van-e okmányirodai ügyintézés a Kormányablakon belül?
Igen