Ugrás a menüre

Figyelem!

Kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az ügyfélszolgálatokon  tartsák be a megfelelő óvintézkedéseket (maszk viselése, védőtávolság, higiéniás előírások). Továbbra is javasoljuk az időpontfoglalás és az elektronikus ügyintézési lehetőségek igénybevételét.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a kormányablakokban működő adóügyi ügyfélszolgálatokon megváltozott a nyitvatartás rendje, illetve egyes helyszíneken továbbra is szünetel az ügyfélfogadás. Részletes tájékoztatást a NAV honlapján találnak. Javasoljuk továbbá a NAV online szolgáltatásainak használatát.

IV. kerület (István út)

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a IV. kerület, István út 15. szám alatt működő kormányablakban 2020. július 14-én (kedd) - az informatikai eszközök éves karbantartása miatt - az ügyfélfogadás és az ügyintézés szünetel.

A karbantartás ideje alatt a III. kerületben a Harrer Pál utca 9-11. és a XIII. kerületben a Teve utca 1/A-C szám alatti kormányablakokban is állnak szíves rendelkezésükre.

Az ügyintézés megkönnyítése érdekében javasoljuk a - közeli kormányablakokat és várakozási időket ügytípusonként megjelenítő -  Kormányablak nevű mobil alkalmazás használatát.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Címünk: 1042 Budapest István út 15. Útvonalterv

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben a kormányablakban az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

Nyitvatartás
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 11:00-19:00
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-14:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva

Időpontfoglalás a Kormányablakba

A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azonosító nélkül is lehetőség van "Ügyfélkapu regisztrációra" időpontot foglalni.)

 

 

A kormányablakban található adóügyi ügyfélszolgálat nyitva tartása az alábbi képre kattintva érhető el

 

Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858

Van-e postaszolgálat a Kormányablakon belül?
Nincs
Postakereső

Posták a környéken

1138 Budapest XIII. Gács utca 3.
Budapest Váci úti TESCO posta
Nyitvatartás
Hétfő 08:00-19:00
Kedd 08:00-19:00
Szerda 08:00-19:00
Csütörtök 08:00-19:00
Péntek 08:00-19:00
Szombat 09:00-16:00
Vasárnap Zárva
1042 Budapest IV. Árpád út 16.
Budapest - Újpest 3 posta
Nyitvatartás
Hétfő 09:00-19:00
Kedd 08:00-16:00
Szerda 08:00-16:00
Csütörtök 08:00-16:00
Péntek 08:00-16:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva
1042 Budapest IV. Árpád út 112.
Budapest - Újpest 5 posta
Nyitvatartás
Hétfő 08:00-19:00
Kedd 08:00-19:00
Szerda 08:00-19:00
Csütörtök 08:00-19:00
Péntek 08:00-19:00
Szombat 08:00-12:00
Vasárnap Zárva
1041 Budapest IV. István út 18.
Budapest - Újpest 1 posta
Nyitvatartás
Hétfő 08:00-20:00
Kedd 08:00-20:00
Szerda 08:00-20:00
Csütörtök 08:00-20:00
Péntek 08:00-20:00
Szombat 08:00-14:00
Vasárnap Zárva
Van-e okmányirodai ügyintézés a Kormányablakon belül?
Igen