Ugrás a menüre

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a 2019. május 26-i Európai Parlamenti választásokkal összefüggésben, a személyazonosító okmányok cseréje és kiállítása érdekében, május 25-én (szombaton) 8-14 óra között és május 26-án (vasárnap) 6-19 óra között több ügyintézési helyszínen rendkívüli nyitvatartással állunk a választópolgárok rendelkezésére.

A helyszínek listáját ITT érhetik el.

XVII. kerület (Pesti út)

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Budapest, XVII. ker. Pesti út 163. sz alatti kormányablakban működő PostaPont 2019. június 1-jétől zárva tart, ezért az eljárási díjak készpénzátutalási megbízással (csekken) történő befizetésére ezt követően csak a legközelebbi postahivatalban van lehetőség.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Címünk: 1173 Budapest Pesti út 163. Útvonalterv
Nyitvatartás
Hétfő 7:00-17:00
Kedd 8:00-17:00
Szerda 8:00-20:00
Csütörtök 8:00-18:00
Péntek 8:00-14:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva

Időpontfoglalás a Kormányablakba

A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azonosító nélkül is lehetőség van "Ügyfélkapu regisztrációra" időpontot foglalni.)

 

A Kormányablak zárását megelőző 15 percben nincsen lehetőség sorszámkiadásra a már megjelent ügyfelek ügyeinek elintézése érdekében.

 

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a PostaPont 2019. június 1-jétől zárva tart, ezért az eljárási díjak készpénzátutalási megbízással (csekken) történő befizetésére ezt követően csak a legközelebbi postahivatalban van lehetőség.

Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858

Van-e postaszolgálat a Kormányablakon belül?
Igen
Van-e okmányirodai ügyintézés a Kormányablakon belül?
Igen