Ugrás a menüre

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Pest megyében működő kormányablakokban 2019. június 13-án (csütörtök) és 14-én (péntek) a továbbítás céljából benyújtható (integrált kormányablakos) kérelmek (pl. családtámogatási, egészség- és nyugdíjbizosítási, rehabilitációs ügyek) intézésében - technikai okokból - fennakadásokra, illetve hosszabb várakozási időre lehet számítani. Fentiek az ügyfélkapu nyitását, valamint az okmányügyek intézését nem érintik.

Bővebb információt az ingyenesen hívható 1818-as telefonszámon kaphatnak, ahol - a várakozási idő lerövidítése érdekében - lehetőség van előzetes időpontfoglalásra is.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

XVII. kerület (Pesti út)

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Budapest, XVII. ker. Pesti út 163. szám alatt működő kormányablakban 2019. június 3-án (hétfő) - az informatikai eszközök cseréje miatt - 12.30-15.00 óra között az ügyfélfogadás szünetel.

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a kormányablakban működő PostaPont 2019. június 1-jétől zárva tart, ezért az eljárási díjak készpénzátutalási megbízással (csekken) történő befizetésére ezt követően csak a legközelebbi postahivatalban van lehetőség.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Címünk: 1173 Budapest Pesti út 163. Útvonalterv
Nyitvatartás
Hétfő 7:00-17:00
Kedd 8:00-17:00
Szerda 8:00-20:00
Csütörtök 8:00-18:00
Péntek 8:00-14:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva

Időpontfoglalás a Kormányablakba

A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azonosító nélkül is lehetőség van "Ügyfélkapu regisztrációra" időpontot foglalni.)

 

A Kormányablak zárását megelőző 15 percben nincsen lehetőség sorszámkiadásra a már megjelent ügyfelek ügyeinek elintézése érdekében.

 

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a PostaPont 2019. június 1-jétől zárva tart, ezért az eljárási díjak készpénzátutalási megbízással (csekken) történő befizetésére ezt követően csak a legközelebbi postahivatalban van lehetőség.

Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858

Van-e postaszolgálat a Kormányablakon belül?
Nincs
Postakereső

Posták a környéken

1173 Budapest XVII. Ferihegyi út 93/c
Budapest - Rákoskeresztúr 1 posta
Nyitvatartás
Hétfő 08:00-20:00
Kedd 08:00-20:00
Szerda 08:00-20:00
Csütörtök 08:00-20:00
Péntek 08:00-20:00
Szombat 08:00-12:00
Vasárnap Zárva
Van-e okmányirodai ügyintézés a Kormányablakon belül?
Igen