Ugrás a menüre

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Pest megyében működő kormányablakokban 2019. június 13-án (csütörtök) és 14-én (péntek) a továbbítás céljából benyújtható (integrált kormányablakos) kérelmek (pl. családtámogatási, egészség- és nyugdíjbizosítási, rehabilitációs ügyek) intézésében - technikai okokból - fennakadásokra, illetve hosszabb várakozási időre lehet számítani. Fentiek az ügyfélkapu nyitását, valamint az okmányügyek intézését nem érintik.

Bővebb információt az ingyenesen hívható 1818-as telefonszámon kaphatnak, ahol - a várakozási idő lerövidítése érdekében - lehetőség van előzetes időpontfoglalásra is.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Gyál (Somogyi Béla utca)

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Gyál, Somogyi Béla utca 2. szám alatt működő kormányablakban az ügyfélfogadás rendje szerdai napokon a szokásostól eltérően alakul. Kérjük olvassák el figyelmesen lentebb a Nyitvatartás alatt található információkat!

A közelben azonnali ügyintézésre az Ócsa, Bajcsy-Zsilinszky utca 26., illetve BudapestenXXIII. kerület Grassalkovich út 158. (Figyelem, június 17-21. között egyes ügyekben eltérő félfogadási rendben!) szám alatti kormányablakokban van lehetőség. Felhívjuk ugyanakkor szíves figyelmüket, hogy a - közelben található - Vecsés Market Centralban (Fő út 246-248.) működő kormányablakban kizárólag időpontfoglalás alapján történik az ügyintézés.

Előzetesen időpontot foglalni a 1818-as ingyenesen hívható telefonszámon, vagy online - ügyfélkapu regisztrációval rendelkező ügyfeleinknek - a Központi Időpontfoglaló Alkalmazás használatával lehet.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Címünk: 2360 Gyál Somogyi Béla utca 2. Útvonalterv
Nyitvatartás
Hétfő 7:00-17:00
Kedd 8:00-18:00
Szerda 8:00-20:00
Csütörtök 8:00-18:00
Péntek 8:00-16:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva

Időpontfoglalás a Kormányablakba

A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azonosító nélkül is lehetőség van "Ügyfélkapu regisztrációra" időpontot foglalni.)

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Pest Megyei Kormányhivatal okmányirodáiban és kormányablakaiban előzetes időpontfoglalás alapján kerülhet sor a "P" és "Z" jelű, valamint az ún. "taxis" (sárga színű) rendszámokkal kapcsolatos ügyintézésre.

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy az ügyfélfogadás rendje átmenetileg a következők szerint változik: szerdánként 18-20 óráig (zárás előtt két órával) az ügyfelek kiszolgálása kizárólag előzetes időpontfoglalás alapján történik.

 

Megértésüket köszönjük!

 

A kormányablakban található adóügyi ügyfélszolgálat nyitva tartása az alábbi képre kattintva érhető el

Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858

Van-e postaszolgálat a Kormányablakon belül?
Igen
Van-e okmányirodai ügyintézés a Kormányablakon belül?
Igen