Ugrás a menüre

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a kormányablakokban és az okmányirodákban - a 2019. évi munkaszüneti napok körüli munkarendváltozásra tekintettel - az alábbi (országosan egységes) rendben tartanak félfogadást:

2019. augusztus 9-én (péntek) hétfői ügyfélfogadási rend szerint

2019. augusztus 10. (szombat) 8.00-14.00 óráig 

2019. augusztus 19-20. (hétfő-kedd) az ügyfélfogadás és az ügyintézés szünetel.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy pénteken a fentiektől eltérő lehet a nyitva tartás Pest megye és Győr-Moson-Sopron megye egyes okmányirodáiban (erről az adott okmányirodák információs oldalán tájékozódhatnak).

Veszprém (Mindszenty József utca)

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Veszprém, Mindszenty József utca 3-5. szám alatt működő kormányablakban 2019. augusztus 13-án (kedd) - karbantartás miatt - az ügyfélfogadás szünetel.

A karbantartás ideje alatt VeszprémbenVörösmarty tér 9. szám alatti kormányablakban állnak szíves rendelkezésükre.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Címünk: 8200 Veszprém Mindszenty József utca 3-5. (Járási Hivatal - bejárat a Bezerédi utca felől) Útvonalterv

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben a kormányablakban az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

 

Nyitvatartás
Hétfő 7:00-17:00
Kedd 8:00-18:00
Szerda 8:00-18:00
Csütörtök 8:00-18:00
Péntek 8:00-14:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva

Időpontfoglalás a Kormányablakba

A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azonosító nélkül is lehetőség van "Ügyfélkapu regisztrációra" időpontot foglalni.)

Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858

Van-e postaszolgálat a Kormányablakon belül?
Igen
Van-e okmányirodai ügyintézés a Kormányablakon belül?
Igen