Ugrás a menüre

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a koronavírus-járvány terjedésének megakadályozása érdekében az ügyfélszolgálatokon az alábbi óvintézkedések betartásával történik az ügyfélfogadás:

az ügyintézés kizárólag előzetes időpontfoglalással történik

(az időpontfoglalás - a gépjárművel kapcsolatos ügyek kivételével - Ügyfélkapu azonosítás nélkül is lehetséges), 

az ügyféltérben nem lehet várakozni,

kötelező az arcot eltakaró maszk viselése,

az ügyintézés során be kell tartani a 1,5-2 m védőtávolságot az ügyfelek között,

az elkészült okmányokat postai úton kézbesítik (személyes átvételre csak kivételesen van lehetőség).

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a mobilizált kormányablak ügyfélszolgálatok ("kormányablakbusz") kitelepülése, valamint a települési ügysegédek ügyfélfogadása átmenetileg szünetel.

Vigyázzunk egymásra!

Quaestor károsultak kárrendezési alapja

 
 
 
QUEASTOR KÁROSULTAK KÁRRENDEZÉSI ALAPJA
 
 
 
 
QUAESTOR KÁROSULTAK KÁRRENDEZÉSI ALAPJA ELÉRHETŐ DOKUMENTUMOK:
 
1.      Kárrendezési Szabályzat
2.      Kérelem a Quaestor kötvények kibocsátásából és értékesítéséből eredő követelés alapján
3.      Tájékoztatás és kitöltési útmutató a kárrendezés iránti kérelemhez
 
Jogszabályi háttér:
2015. évi XXXIX. törvény a Quaestor károsultak kárrendezését biztosító követeléskezelő alap létrehozásáról
110/2015. (IV. 30.) Korm. rendelet a Quaestor Károsultak Kárrendezési Alapjához a kárendezés iránti kérelem kormányablakon keresztül történő benyújtásáról