Ugrás a menüre

Figyelem!

Kérjük ellenőrizze okmányai érvényességét és gondoskodjon időben

lejárt személyi igazolványa, jogosítványa és útlevele cseréjéről!

További részletekért kattitntson IDE!

Átadták Bács-Kiskun megye 19. kormányablakát

2022.03.31.

Új ügyfélszolgálat áll rendelkezésre március 31-től a Kerekegyháza, Szent István tér 4. szám alatt. Az új helyre a település kormányablakká bővített okmányirodája a Fő utca 47/A. szám alól költözött át, hogy a modern környezetben szélesebb ügyintézési körrel és hosszabb nyitvatartással várja az ügyfeleket.


Az épület március 30-ai átadó ünnepségén köszöntőt mondott Dr. György István területi közigazgatásért felelős államtitkár, Kovács Ernő, a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal kormánymegbízottja, Dr. Salacz László országgyűlési képviselő és Dr. Kelemen Márk, Kerekegyháza polgármestere.

Dr. György István gratulált az épülethez, majd felidézte az elmúlt 12 év fejlesztéseinek eredményeit. Elmondta, hogy a kerekegyházi kormányablakkal együtt már 314 kormányablak várja az országban az ügyfeleket. A kormányablak-hálózat kiépítése is a befejezéséhez közelít: mindössze 17 okmányiroda vár még átalakításra országszerte. Dr. György István kiemelte, hogy a területi közigazgatás átalakításának egyik legnagyobb eredménye, hogy az ügyfél és az ügyintézők kapcsolata hatósági jogviszonyból partneri viszonnyá alakult. Továbbá felhívta a figyelmet arra, hogy mindenkinek célszerű ellenőriznie az okmányai érvényességét, és szükség szerint időpontfoglalással vagy anélkül kezdeményezze a hosszabbítást.

Kovács Ernő kormánymegbízott beszédében kifejtette, hogy a korszerű technikának, a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően az ügyintézés egyre gyorsabbá és pontosabbá vált. A kormányablakokban felkészült kollégák várják az ügyfeleket. Az új kormányablak jól fogja szolgálni Kerekegyháza és térsége lakosainak ellátását.

Dr. Salacz László elmondta, hogy a 2001-ben várossá nyilvánított település múltját megőrizve, dinamikusan fejlődik. Örömét fejezte ki, hogy a 19. század végén épült, patinás jegyzőház így új, méltó funkciót kapott.

Az átadó végén Dr. Kelemen Márk, Kerekegyháza város polgármestere elmondta, hogy a lakosság számának növekedéséből és a gazdaság erősödéséből adódóan minden olyan, a lakosság igényeit kielégítő szolgáltatást megcéloztak, ami segíti az itt élőket a mindennapi gyors és széles körű ügyintézés terén. Jó példája ennek a most nyíló kormányablak.

A kormányablak kialakítása során fontos volt, hogy minél több patinás épületelem megőrzésre kerüljön, saját stílusában legyen felújítva. A kívül-belül megújult épületben teljesen új épületgépészet, új elektromos és strukturált hálózat épült ki, az arculati fal- és padlóburkolatokkal, álmennyezettel, az egységes bútorzattal megvalósultak a kormányablakok belsőépítészeti arculatát meghatározó alapelvek. Az épület tetőszerkezete, külső homlokzata és udvara is megújult. Parkoló, kerékpártároló, akadálymentes közlekedősávok segítik az épület megközelítését. A kerekegyházi kormányablak ügyintézői mintegy 145 m2-es hasznos alapterületű megújult épületben, kellemes, ügyfélbarát ügyintézési környezetben várják az ügyfeleket március 31-ével, az okmányirodához képest kibővített ügyintézési lehetőségekkel. A felújítás és átépítés a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal beruházásában valósult meg, melyhez jelentős anyagi és koordinációs támogatást nyújtott Kerekegyháza Város Önkormányzata.

A Kerekegyházi Kormányablak ügyfélfogadási ideje IDE kattintva érhető el.

(Miniszterelnökség)