Ugrás a menüre

XVI. kerület (Baross Gábor utca)

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Budapest, XVI. kerület Baross Gábor utca 28-30. szám alatt működő kormányablak

- az ügyfélszolgálatot érintő felújítási, bővítési munkálatok miatt -

2022. augusztus 8-12. napja között (hétfő-péntek) zárva tart,

2022. augusztus 15-én (hétfő) 11 órától kezdődik az ügyfélfogadás.

A karbantartás ideje alatt a fővárosi kormányablakokban  - a közelben a X. kerületben a Havas Ignác utca 1-3. és XVII. kerületben a Pesti út 163. sz. alatti ügyfélszolgálatokon is - állnak szíves rendelkezésükre.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a magyarorszag.hu oldalon számos ügyben van lehetőség online ügyintézésre.

A gördülékenyebb ügyintézés érdekében javasoljuk továbbá az előzetes online időpontfoglalás, valamint a - közeli kormányablakokat és várakozási időket megjelenítő -  Kormányablak nevű mobilalkalmazás használatát

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Címünk: 1165 Budapest Baross Gábor utca 28-30. Útvonalterv

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben a kormányablakban az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

Nyitvatartás
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 11:00-19:00
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-14:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva

Időpontfoglalás a Kormányablakba

A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmét, hogy azonosító nélkül is lehetőség van "Ügyfélkapu regisztrációra" időpontot foglalni.)

 

 

Országos Telefonos Ügyfélszolgálat

Kormányablakokban, okmányirodákban történő ügyintézéshez időpontot foglalhat telefonon keresztül (ügyfélkapu nélkül is).
Felvilágosítást adunk a kormányablakokban, az okmányirodákban és a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodáiban intézhető ügyekkel kapcsolatban.
Pontos, naprakész információkkal segítjük Önt a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése előtt.
Segítünk a megfelelő ügytípus megtalálásában, az ügyintézés helyszínének és időpontjának kiválasztásában, az ügyintézéshez szükséges okmányok és iratok meghatározásában.

Elérhetőségeink:

Telefon: 1818

Chat: Chat indítása

Külföldről: +36 (1) 550-1858

Van-e postaszolgálat a Kormányablakon belül?
Igen
Van-e okmányirodai ügyintézés a Kormányablakon belül?
Igen