Ugrás a menüre

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a koronavírus terjedésének megakadályozása érdekében a kormányablakokban és okmányirodákban az alábbi óvintézkedések betartásával történik az ügyfélfogadás:

kötelező az orrot és a szájat eltakaró maszk viselése,

az ügyintézés során be kell tartani a legalább 1,5 m védőtávolságot,

az ügyféltérben várakozók száma korlátozható,

az elkészült okmányokat postai úton kézbesítik (személyes átvételre csak kivételesen van lehetőség).

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a települési ügysegédek ügyfélfogadása átmenetileg szünetel.

Javasoljuk az előzetes online időpontfoglalás (a lejárt személyi okmányok esetében Ügyfélkapu azonosítás nélkül is használható), valmint a magyarorszag.hu oldalon elérhető elektronikus ügyintézési lehetőségek igénybevételét.

Vigyázzunk egymásra!

Pest Megyei Kormányhivatal okmányirodái

A Pest Megyei Kormányhivatal okmányirodáinak ügyfélfogadását érintő időszakos változásokokról és rendkívüli eseményekről az alábbi táblázatban tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket.

 

 

okmányiroda (címe) dátum változás egyéb információ

Dunaharaszti

(Báthory utca 1.)

- - -

Dunakeszi

(Szent István utca 19.)

-

-

-

Göd

(Pesti út 60/A.)

-

-

-

Nagymaros

(Fő tér 5.)

-

-

-

Pomáz

(Kossuth Lajos utca 23-25.)

- -
-

Tárnok

(Fő utca 42.)

- - -

Tura

(Petőfi Sándor tér 1.)

- - -

Tököl

(Fő utca 119.)

-
- -

Vecsés

(Szent István tér 1.)

-

Gépjárművekkel kapcsolatos ügyintézésre kizárólag a kormányablakban van lehetőség.

Személyi okmány ügyintézésre a

(29) 555-215

telefonszámon lehet időpontot foglalni.

Gépjárműügyintézés a közelben a

Vecsés Fő út 246-248. sz . alatt (Market Central) működő kormányablakban

lehetséges.

 

 Megértésüket és türelmüket köszönjük!

 

~~~~~~~~~~~

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy a Veresegyház, Fő út 45-47. szám alatti okmányiroda (2019. április 4. napjával), a Vác, Dr. Csányi László krt. 45. sz. alatti okmányiroda (2019. április 23. napjával), a Pécel, Kossuth tér 1. szám alatti okmányiroda (2019. május 2. napjával), az Abony, Kossuth Lajos tér 1. szám alatti okmányiroda (2019. május 7. napjával), valamint a Gyömrő, Fő tér 1/A. szám alatti okmányiroda (2019. október 4. napjával) kormányablakká alakult. Az átalakítással érintett helyszíneken megújult környezetben - az integrált ügyfélszolgálatokon elérhető valamennyi ügykörben - fogadják Önöket. 

~~~~~~~~~~~

 

Cím

2330 Dunaharaszti, Báthory utca 1.

Telefonszám 1818
E-mail cím okmanyirodadharaszti@pest.gov.hu
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején: (24) 531-480
Ügyfélfogadás

Hétfő:

Kedd:

Szerda:

Csütörtök:

Péntek:

8:00 - 16:00

8:00 - 12:00

8:00 - 18:00

8:00 - 16:00

8:00 - 12:00

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

 

Cím

2120 Dunakeszi, Szent István utca 19.

Telefonszám 1818
E-mail cím dunakeszi.okmanyiroda@pest.gov.hu
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején: (27) 795-230
Ügyfélfogadás

Hétfő:

Kedd:

Szerda:

Csütörtök:

Péntek:

8:00 - 18:00

8:00 - 16:00

11:00 - 19:00

8:00 - 16:00

8:00 - 14:00

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

 

Cím

2131 Göd, Pesti út 60/A

Telefonszám 1818
E-mail cím dunakeszi.okmanyiroda@pest.gov.hu
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején: (27) 332-177
Ügyfélfogadás

Hétfő:

Kedd:

Szerda:

Csütörtök:

Péntek:

8:00 - 16:00

8:00 - 16:00

8:00 - 18:00

8:00 - 16:00

8:00 - 12:00

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

 

Cím

2626 Nagymaros, Fő tér 5.

Telefonszám 1818 
E-mail cím szob.okmanyiroda@pest.gov.hu 
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején: (27) 595-036
Ügyfélfogadás

Hétfő:

Kedd:

Szerda:

Csütörtök:

Péntek:

12:00 - 16:00

8:00 - 12:00

14:00 - 18:00

8:00 - 16:00

-

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

 

Cím

2013 Pomáz, Kossuth Lajos utca 23-25.

Telefonszám 1818 
E-mail cím okmanyiroda.pomaz@pest.gov.hu 
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején: (26) 525-703; (26) 525-705; (26) 525-706
Ügyfélfogadás

Hétfő:

Kedd:

 Szerda:

 Csütörtök:

 Péntek:

 

 

 

8:00 - 12:00 és 12:30-16:30   

8:00 - 12:00 és 12:30 -16:30

-

8:00 - 12:00

 

 

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

 

 

Cím

2461 Tárnok, Fő utca 42.

Telefonszám 1818 
E-mail cím kormanyablak.erd@pest.gov.hu 
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején: (23) 332-160
Ügyfélfogadás

Hétfő:

Kedd:

Szerda:

Csütörtök:

Péntek:

8:00 - 16:00

-

8:00 - 16:00

-

-

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

 

Cím

2316 Tököl, Fő utca 119.

Telefonszám 1818 
E-mail cím okmanyirodatokol@pest.gov.hu
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején: (24) 536-530
Ügyfélfogadás

Hétfő:

Kedd:

Szerda:

Csütörtök:

Péntek:

8:00 - 16:00

8:00 - 16:00

8:00 - 18:00

8:00 - 12:00

8:00 - 12:00

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

 

 

Cím

2194 Tura, Petőfi Sándor tér 1.

Telefonszám 1818
E-mail cím aszod@pest.gov.hu
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején: (28) 581-024
Ügyfélfogadás

Hétfő:

Kedd:

Szerda:

Csütörtök:

Péntek:

8:00 - 16:00

8:00 - 16:00

8:00 - 18:00

8:00 - 12:00

-

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

 

Cím

2220 Vecsés, Szent István tér 1.

Telefonszám 1818
E-mail cím jarasihivatal.vecses@pest.gov.hu
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején: (29) 555-215
Ügyfélfogadás

Hétfő:

Kedd:

Szerda:

Csütörtök:

Péntek:

12:00 - 16:00

-

8:00 - 16:00

8:00 - 12:00

-

 


 Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy gépjárművekkel kapcsolatos ügyintézésre az okmányirodában - technikai okokból - nincs lehetőség, a közelben a Vecsés Fő út 246-248. sz . alatt (Market Central) működő kormányablakban állnak szíves rendelkezésükre.

Időpontfoglalás: (29) 555-215

(csak személyi okmány ügyintézés!)

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!