Ugrás a menüre

Figyelem!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy

a kormányablakokban, okmányirodákban és valamennyi kormányhivatali ügyfélszolgálaton

- a koronavírus-járvány terjedésének megakadályozása érdekében -

kötelező a szájat és az orrot eltakaró maszkot viselni.

Vigyázzunk egymásra!

Pest Megyei Kormányhivatal okmányirodái

 

 

A Pest Megyei Kormányhivatal okmányirodáinak ügyfélfogadását érintő időszakos változásokokról és rendkívüli eseményekről az alábbi táblázatban tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket.

 

 

okmányiroda (címe) dátum változás egyéb információ

Dunaharaszti

(Báthory utca 1.)

- - -

Göd

(Pesti út 60/A.)

2022. jan. 25. (kedd)

Áramszünet miatt 9-14 óra között szünetel az ügyfélfogadás.

Az üzemszünet ideje alatt a közelben a Dunakeszi, Verseny u. 1. (vasútállomás) sz. alatti kormányablakban állnak szíves rendelkezésükre.

Nagymaros

(Fő tér 5.)

-

-

-

Pomáz

(Kossuth Lajos utca 23-25.)

- - -

Tárnok

(Fő utca 42.)

- - -

Tura

(Petőfi Sándor tér 1.)

- - -

Tököl

(Fő utca 119.)

2021. okt. 18-tól

Az okmányiroda  kormányablakká történő átalakítása miatt, a munkálatok idejére (előreláthatólag 2022. február közepéig) átmenetileg szünetel az ügyfélfogadás .

Az átalakítás ideje alatt a közelben a Szigetszentmiklós Apor Vilmos utca 1. és a Ráckeve Szent István tér 4. sz. alatti kormányablakokban, valamint

a Dunaharaszti, Báthory utca 1. sz. alatti okmányirodában állnak rendelkezésükre, továbbá

az okmányiroda parkolójában menetrend szerint meghatározott időpontokban mobilizált kormányablakban ("kormányablakbusz") is lehetőség nyílik az ügyintézésre.

 

Vecsés

(Szent István tér 1.)

-

Átalakítási munkálatok miatt 2021. október 25. és 2022. február 15. között az ügyfélfogadás szünetel.

2022. február 15-ig az alábbi helyszíneken
biztosított az ügyintézés:

Vecsési Kormányablak, Fő út 246-248. (Market Central)

Vecsési okmányiroda mögötti piactérre települő Kormányablakbusz

Gépjárműügyintézés a közelben a

Vecsés Fő út 246-248. sz . alatt (Market Central) működő kormányablakban

lehetséges.

 

 Megértésüket és türelmüket köszönjük!

 

~~~~~~~~~~~

Felhívjuk továbbá szíves figyelmüket, hogy

Veresegyház, Fő út 45-47. szám alatti okmányiroda (2019. április 4. napjával),

a Vác, Dr. Csányi László krt. 45. sz. alatti okmányiroda (2019. április 23. napjával),

a Pécel, Kossuth tér 1. szám alatti okmányiroda (2019. május 2. napjával),

az Abony, Kossuth Lajos tér 1.  szám alatti okmányiroda (2019. május 7. napjával),

Gyömrő, Fő tér 1/A. szám alatti okmányiroda (2019. október 4. napjával) kormányablakká alakult,

valamint a Dunakeszi, Szent István utca 19. szám alatti okmányiroda bezárt, az ügyfeleket a továbbiakban (2021. szeptember 6. napjától) új helyszínen

a Dunakeszi, Verseny u. 1. szám alatt (vasútállomás) megnyitott új kormányablakban fogadják.

 

Az átalakítással érintett helyszíneken megújult, modern, akadálymentes környezetben - az integrált ügyfélszolgálatokon elérhető valamennyi ügytípusban - intézhetik ügyeiket. 

 

~~~~~~~~~~~

 

Cím

2330 Dunaharaszti, Báthory utca 1.

Telefonszám 1818
E-mail cím okmanyirodadharaszti@pest.gov.hu
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején: (24) 531-480
Ügyfélfogadás

Hétfő:

Kedd:

Szerda:

Csütörtök:

Péntek:

8:00 - 16:00

8:00 - 12:00

8:00 - 18:00

8:00 - 16:00

8:00 - 12:00

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

 

 

Cím

2131 Göd, Pesti út 60/A

Telefonszám 1818
E-mail cím dunakeszi.okmanyiroda@pest.gov.hu
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején: (27) 332-177
Ügyfélfogadás

Hétfő:

Kedd:

Szerda:

Csütörtök:

Péntek:

8:00 - 16:00

8:00 - 16:00

8:00 - 18:00

8:00 - 16:00

8:00 - 12:00

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

 

Cím

2626 Nagymaros, Fő tér 5.

Telefonszám 1818 
E-mail cím szob.okmanyiroda@pest.gov.hu 
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején: (27) 595-036
Ügyfélfogadás

Hétfő:

Kedd:

Szerda:

Csütörtök:

Péntek:

12:00 - 16:00

8:00 - 12:00

14:00 - 18:00

8:00 - 16:00

-

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

 

Cím

2013 Pomáz, Kossuth Lajos utca 23-25.

Telefonszám 1818 
E-mail cím okmanyiroda.pomaz@pest.gov.hu 
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején: (26) 525-703; (26) 525-705; (26) 525-706
Ügyfélfogadás

Hétfő:

Kedd:

 Szerda:

 Csütörtök:

 Péntek:

 

 

 

8:00 - 12:00 és 12:30-16:30   

8:00 - 12:00 és 12:30 -16:30

-

8:00 - 12:00

 

 

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

 

 

Cím

2461 Tárnok, Fő utca 42.

Telefonszám 1818 
E-mail cím kormanyablak.erd@pest.gov.hu 
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején: (23) 332-160
Ügyfélfogadás

Hétfő:

Kedd:

Szerda:

Csütörtök:

Péntek:

8:00 - 16:00

-

8:00 - 16:00

-

-

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

 

Cím

2316 Tököl, Fő utca 119.

Az okmányiroda átmenetileg zárva tart!

Telefonszám 1818 
E-mail cím okmanyirodatokol@pest.gov.hu
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején: (24) 536-530
Ügyfélfogadás

Hétfő:

Kedd:

Szerda:

Csütörtök:

Péntek:

8:00 - 16:00

8:00 - 16:00

8:00 - 18:00

8:00 - 12:00

8:00 - 12:00

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

 

 

Cím

2194 Tura, Petőfi Sándor tér 1.

Telefonszám 1818
E-mail cím aszod@pest.gov.hu
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején: (28) 581-024
Ügyfélfogadás

Hétfő:

Kedd:

Szerda:

Csütörtök:

Péntek:

8:00 - 16:00

8:00 - 16:00

8:00 - 18:00

8:00 - 12:00

-

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!

 

Cím

2220 Vecsés, Szent István tér 1.

Telefonszám 1818
E-mail cím jarasihivatal.vecses@pest.gov.hu
Telefonos időpontfoglalás veszélyhelyzet idején: (29) 555-215
Ügyfélfogadás

Hétfő:

Kedd:

Szerda:

Csütörtök:

Péntek:

12:00 - 16:00

-

8:00 - 16:00

8:00 - 12:00

-

 


 Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy gépjárművekkel kapcsolatos ügyintézésre az okmányirodában - technikai okokból - nincs lehetőség, a közelben a Vecsés Fő út 246-248. sz . alatt (Market Central) működő kormányablakban állnak szíves rendelkezésükre.

Időpontfoglalás: (29) 555-215

(csak személyi okmány ügyintézés!)

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Hallássérült Ügyfeleinket, hogy ebben az okmányirodában az ügyintézéshez ingyenesen igénybe vehetik a SINOSZ KONTAKT videó jelnyelvi tolmácsszolgálatát.

A szolgáltatásról bővebben itt olvashatnak.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérjék ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét!